Aldrig mere skal du skrive en ordre på papir.
Du har altid nyeste produkter med på din iPad og kan nemt og hurtigt optage ordre hos dine kunder. Nye ordre sendes automatisk til virksomhedens økonomisystem.
Hvis du vil prøve en demo med dit eget indhold, kan vi tilbyde en prøveperiode hvor dine sælgere kan oprette ordre med virksomhedens egne produkter.
Vi stiller naturligvis altid op til en uforpligtende præsentation af løsningen hvor I kan få et indtryk af, hvor brugervenlig og enkel løsningen er at arbejde med.
NewLogic Sales er altid opdateret med nyeste produkter og billeder. I kataloget kan du markere enkelte produkter som favoritter samtidig med at du præsenterer dem for kunden. Favorit-listen kan bruges som tjekliste når kunden ønsker at bestille.
NewLogic Sales er det perfekte ordre-værktøj. Når sælgeren opretter en ordre til en kunde, vises produkt-oversigten med opdaterede lagerstatus og kundens priser. Ordren kan gemmes som kladde og når den er færdig, sendes den direkte til virksomhedens økonomisystem.
Sælgere har alle oplysninger om deres egne kunder lige ved hånden. Løsningen er integreret med kortet på iPad'en og fungerer derfor også som navigation. Via kundestamkortet har sælgeren adgang til ordre-historik og kan følge status på åbne ordre.
NewLogic Sales giver sælgeren overblik over ordre-status på tværs af kunder og man kan naturligvis også følge ordre for en enkelt kunde. Filter- og søgefunktionen giver mulighed for at afgrænse og sortere ordre for at få et endnu bedre overblik. Når en ordre er leveret til kunden, flyttes den automatisk til afsluttede ordre.
Løsningen kan konfigureres til at vise dine produkter som styles/modeller. Hvis en style/model findes i flere forskellige farver og størrelser, vises mulige kombinationer i en matrix som gør bestilling af mange farver og størrelser hurtig og effektiv.
NewLogic Sales og NewLogic Media er tilsammen en perfekt løsning for den digitale sælger. NewLogic Media er et PDF-bibliotek som giver dig mulighed for altid at have nyeste kataloger og salgsmateriale lige ved hånden. Mediebiblioteket leveres som et tillægsprodukt til NewLogic Sales.
Uanset hvor du befinder dig har du adgang til kunder, ordre og produkter på din iPad. Alle oplysninger synkroniseres automatisk og er tilgængelig offline. Dette har også den fordel at løsningen er lynhurtig at arbejde med og kræver ikke internet forbindelse.
NewLogic Sales kan integreres med Microsoft Office 365 således, at brugerne kan logge ind med deres eksisterende brugernavn og password. Løsningen har også et administrationsmodul hvor virksomhedens selv kan oprette og vedligeholde brugere.
NewLogic Sales indeholder et interface (API) som gør det nemt at integrere med virksomhedens økonomisystem. Alle virksomheder er forskellige og har forskellige ønsker til hvilken information der skal udveksles med NewLogic Sales. Kontakt os for flere oplysninger om integration med dit økonomisystem.
© 2024 NewLogic ApS - Alle rettigheder forbeholdes